قوانین و مقررات امداد پرینتر:

امداد پرینتر در نظر دارد بتواند نقش همراه همیشگی شما را ایفا کند تا کاربران در شرایط مطلوب خریدی مطمئن و آسوده انجام داده و تمام انتظارات شما نیز برآورده شود.همه ی ما آگاهیم که پیش از خرید سوالاتی برای مشتریان عزیز ممکن است وجود داشتهباشد که کاربران به سادگی می توانند پاسخ این سوالات را به صورت پاسخگویی آنلاین و تماس تلفنی به دست آورند.
در صورت وجود ایراد در کالاهایی که توسط شرکت های دیگر گارانتی شده اند، مشتری باید مستقیم با شرکت گارانتی کننده در ارتباط باشد و امداد پرینتر در قبال آن مسئولیتی ندارد، اگر کالای خریداری شده،آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی حداکثر باید طی ۷۲ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فروشگاه از طریق تماس تلفنی اطلاع داده شد. می بایست کارتن یا جعبه اصلی کالا نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.

 استفاده از این سرویس نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود. نوشتن توضیحات یا برچسب زدن، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
امداد پرینتر در قبال برخی اقلام که در بازار ایران به دلیل نوسان شدید ارز و قیمت دچار افزایش یا کاهش قیمت شدید می شود در قبال مرجوعی کالا متعهد نمی باشد لذا در هنگام خرید قطعی دقت کامل را داشته باشید و با فروشنده کالای مربوطه هماهنگی لازم را مبذول فرمایید.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود،  حق استرداد محصول طبق شرایط متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است
اگر هنوز سفارش ارسال نشده است و وضعیت سفارش در سایت در حال پردازش و یا در انتظار می باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه اطلاع داده شود. اگر پس از ارسال کالا از امداد پرینتر یا بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۳ روز کاری، باید انصراف خود را به واحد پس از فروش با تماس تلفنی اطلاع دهد.
توجه: برای کالا های گروه پرینتر و کلیه کالاهای گروه سخت افزار که قیمتی بالاتر از یک میلیون تومان دارند، امکان انصراف از خرید پس از ارسال سفارش وجود ندارد.
در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان پذیر است که کاملا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمامی اقلام همراه آن و ملزومات، ارسال شود.

 لطفا توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین می برد.
همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید، هزینه بسته بندی و رفت و برگشت کالا و کلیه هزینه های مرتبط به عهده مشتری خواهد بود.

روند بازگرداندن کالا

لطفا برای پایین آمدن سطح اشتباهات حتما قبل از هر اقدامی با پشتیبانی خدمات پس از فروش امداد پرینتر ، تماس بگیرید.

 از ارسال کالا بدون هماهنگی با بخش پشتیبانی خدمات پس از فروش امداد پرینتر ، جدا خودداری فرمائید.
توجه داشته باشید که ارسال فاکتور و در صورت وجود کارت گارانتی همراه با کالا و وجود آن در بسته بندی الزامی میباشد و در صورت نبودن فاکتور یا کارت گارانتی در  بسته بندی پس از بررسی کارشناسان، کالا از سرویس بازگشت خارج می شود.برای ارسال،باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی به خوبی بسته بندی شود و همه اقلام و
لوازم جانبی همراه مانند :ریموت، کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شوند.نوشتن توضیحات یا برچسب زدن، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید فاکتور خرید همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با ما تماس بگیرید. از نوشتن آدرس یا توضیحات روی کارتن یا جعبه اصلی کالا، جدا خودداری فرمائید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
بسته خود را به آدرس و کدپستی در بخش تماس با ما ارسال کنید. در صورت انصراف خرید یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت فنی و فیزیکی توسط کارشناسان امداد پرینتر ، هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده خود مشتری می باشد. پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش امداد پرینتر ، تمامی روند رسیدگی به درخواست مشتری به ایشان در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود.

روند استرداد وجه:
پس از مرجوع کردن کالا و بررسی و تایید آن توسط کارشناسان بخش گارانتی، از بخش حسابداری با شما تماس گرفته خواهد شد و یک شماره حساب  برای بازگرداندن وجه خرید درخواست می شود که طی ۲۴ تا نهایتا ۴۸ ساعت وجه واریز شده به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

رویه ارسال سفارشات:
برای آن دسته از مشتریانی که ساکن تهران هستند، ارسال سفارشات در دو بازه صبح و بعد از ظهر صورت میگیرد و مشتریان می توانند در هنگام خرید بازه تحویل سفارش خود را انتخاب کنند.
ارسال سفارشات برای مشتریان ساکن شهرستانها (به جز تهران) به  صورت  پست انجام میشود